80:- för all mat, För detta priset så kan man inte ge annat än en femma. Gick snabbt att få maten. Pommesen var riktigt goda och krispiga!
Nyöppnat så Kanske inte den mysigaste lokalen än, men gott om sittplatser. Lite fix utvändigt och invändigt för att få det lite mysigare så kommer det finnas stor potential för en prisvärd och bra vägkrog framöver.